Tuesday, September 20, 2005

亂記

第二天,整天也在學校聽講座和處理一些生活上的事情。

第三天,本是跟學校的鴨仔團到倫敦市中心逛逛,但兩個香港朋友挾持我去了IEKA。千里迢迢來到倫敦..除了機場和學校,第一個到的地方竟然是宜家,逛了半天,天呀...!!!

第四天,學校的活動,來回花四個小時車程,離開倫敦,到英國的一個小鎮Brighton。那地方本是一個小小的漁村,後來發展成一個渡假熱點。很美的陽光與海灘,與城市不同的街道樓房,很多的遊人。那裡有一個在渡頭上的遊樂場,我在那兒吃了一個Fish and Chip,很滯呀。


Brighton Pier Posted by Picasa




Fish and Chip Posted by Picasa



Photo updated:
http://www.flickr.com/photos/phoebec/

9 Comments:

At 2:29 PM, Anonymous Anonymous said...

oh, dear! forgot to warn you against fish and chips!
Yes, i know how it feels, the grass against the ankle, how nice, before you notice the itch from mosquito bites!

 
At 5:05 PM, Blogger Phoebe said...

ar!!!!Jessica!!!!the mosquito really horrible ar!!!!!
出事啦真係,成日有d好似蜘蛛咁大隻嘅蚊飛入房...唉..又驚...佢一陏就哎...又要趕佢走..哎到喉都沙..唉..好累..
飯後最好嘅消脂活動。
唉....猶有餘悸,猶有餘悸。

 
At 7:44 PM, Anonymous Anonymous said...

原來要寄俾你既可能係蚊香
你可以呃洋人
話係中國香薰
呵呵

 
At 9:54 PM, Anonymous Anonymous said...

嘩...我上次含著淚挖出最後的「磅磅」,才吃過一餐Fish and Chip ...你你你居然一到步就......嗚嗚嗚......好想吃啊...
你條數就交俾我啦.我去追數之前會去紋身嫁啦,放心啦。
我會msn係 notice1930@hotmail.com
可以在前進進online,你就可以見到阿釵和我了~^^像toby一樣...呵呵呵.(比春少多一個呵)

 
At 10:22 PM, Blogger Qnie said...

所以你要電動網球拍呀,用黎拍蚊,呵呵﹗
駛唔駛寄個俾你?

fish and chips真係得閒食下好嘞,油到呢。自己煮好囉,可以寄d湯包過你,中式下火湯,等你唔好成日講粗口。

 
At 1:18 AM, Blogger Phoebe said...

Tus, 麻煩你了。紋身好,但最好唔好比toby媽見到,唔係唔好女仔啦。哈哈!

 
At 1:19 AM, Blogger Phoebe said...

qnie, 我而家已經又想食..下次都係唔好整張相出黎引自己。

 
At 1:20 AM, Blogger Phoebe said...

春哥,我怕d外國蚊唔怕中國香...萬一引曬佢地入黎...oh....no...!!!!!

 
At 6:21 AM, Anonymous Anonymous said...

be姐,兩手準備囉,引佢地入黎 ,再用電動網球拍打出全壘打!!!呵呵呵呵(我又多過lotus!)

 

Post a Comment

<< Home