Sunday, August 21, 2005

色測

BLUE

You give your love and friendship unconditionaly. You enjoy long, thoughtful conversations rich in philosophy and spirituality. You are very loyal and intuitive.

Find out your color at Quiz Me!


講到我好似一隻狗咁。

對的,我是一個很靠直覺的人。
因此,請不要問我為什麼。
覺得是時候了,便做。
朋友T曾和我說關於精靈的事。
她說有一種精靈,會在你耳邊輕輕說出你心裡想(很久)做的事情,然後你便突然找到力氣,不顧一切向前跑。
她說,這次我遇上那精靈了。

在以後的人生,不知道它會不會再跑來我耳邊,呢喃著我聽不到的咒語?

3 Comments:

At 12:55 PM, Blogger me* / wai yee* said...

累得很
坐下來
看著電腦
不知道要做甚麼…

很久沒留言了。

 
At 2:23 PM, Blogger Phoebe said...

我這幾天也累得很。
身心皆倦。
找天坐坐聊聊,不用太花力氣的那種。

 
At 11:50 AM, Blogger Qnie said...

會唔會你唔知自己係隻狗?

 

Post a Comment

<< Home